(Σελίδα: 1 από )
Αποτελέσματα:712
Οι μαθητές, αφού σχηματίσουν στην πρώτη αριθμογραμμή το κλασματικό μέρος της βροχής που σημειώθηκε τον ένα μήνα και στη δεύτερη αριθμογραμμή το κλασματικό μέρος της βροχής που σημειώθηκε το δεύτερο μήνα σε σχέση με τον πρώτο, χρησιμοποιούν την τρίτη αριθμογραμμή για να υπολογίσουν πόσα εκατοστά της Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- αναπαραστάσεις δεδομένων
- εξερεύνηση
- διερεύνηση
Οι μαθητές ορίζουν στην αριθμογραμμή τα άκρα που τους δίνονται στην εκφώνηση, τη διαμερίζουν κατάλληλα κι εντοπίζουν το δεκαδικό αριθμό, η θέση του οποίου ορίζεται από το χρωματιστό κουτάκι, σε κάθε μια απο τις διαφορετικές περιπτώσεις.
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- αναπαραστάσεις δεδομένων
- εξερεύνηση
- διερεύνηση
Εργασία μαθητών δημοτικού σχολείου με διαθεματικό χαρακτήρα.Οι μαθητές με τη χρήση Η/Υ,ερευνούν για το κάστρο της πόλης τους,ενώ παράλληλα χρησιμοποιώντας το λογισμικό αβάκιο( Χελωνόκοσμος-logo),κατανοούν τις έννοιες της γωνίας και του προσανατολισμού.
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- διερεύνηση
- έργο τέχνης
- εκπαιδευτικό σενάριο
(Σελίδα: 1 από )