(Σελίδα: 1 από )

Αποτελέσματα:104

Από τα "Νούφαρα" του Μονέ, στο "Παρεκκλήσιο" του Ρόθκο. Το ζωγραφικό έργο στο χώρο.

Το παρόν ψηφιακό σενάριο εστιάζει στο έργο του Μονέ: «Les Nymphèas» ένα έργο σταθμό στην ιστορία της τέχνης. Η μελέτη του προαναφερόμενου έργου θα επιτρέψει στους μαθητές να βιώσουν τη συνέχεια στην τέχνη, αλλά και τις μη γραμμικές συνδέσεις που αναπτύσσονται μέσα από την εξέταση της ιστορίας σε κάθ Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Το ατομικό - ομαδικό πορτραίτο διαχρονικά και η περίπτωση του Άντυ Γουόρχολ.

Το διδακτικό σενάριο εστιάζει στο έργο του Άντυ Γουόρχολ και την τεχνική της μεταξοτυπίας με την οποία ο καλλιτέχνης δημιουργεί τα πορτρέτα προσωπικοτήτων της εποχής του. Στο πλαίσιο αυτό,αναπτύσσουμε μια δράση όπου οι μαθητές καλούνται να πειραματιστούν με μια φωτογραφία του προσώπου τους ψηφιακά κ Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Γνωριμία με το ζωγράφο Ζουάν Μιρό

Σε αυτό το σενάριο ο/η μαθητής/-τρια θα έρθει σε επαφή με τη ζωή και το έργο του ζωγράφου JoanΜιro'. Θα του δοθεί η ευκαιρία να κατανοήσει το τρόπο πουσκέφτεται εργάζεται και ζειένας καλλιτέχνης, ώστε να καλλιεργήσει νέους τρόπους σκέψης στο δικό του έργο.Θα γνωρίσει σημαντικές τάσειςστηνιστορίας τη Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Εισαγωγή στο Χρώμα.

Το συγκεκριμένο σενάριο περιλαμβάνει μια πρώτη επαφή του μαθητή με τοχρώμασα βασικό μορφικό στοιχείο της εικαστικής του παιδείας. Περιγράφεται η δημιουργία των χρωμάτων, των αποχρώσεων και οι ιδιότητές τους. Ακολουθούν εφαρμογές εμπέδωσης των εννοιών θεωρητικά και πρακτικάκαι εφαρμογές προσωπικής έκ Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Το σημείο, η αρχή των πάντων. Πουαντιγισμός, η περίπτωση του Ζώρζ Σερά.

Το διδακτικό σενάριο διερευνά τους τρόπους αξιοποίησης του σημείου ως μορφοπλαστικού στοιχείου στις μαθητικές εικαστικές εργασίες. Είναι εμπνευσμένο από το έργο του Ζώρζ Σερά (Georges-Pierre Seurat) και το κίνημα του Πουαντιγισμού (Pointillisme). Η βιωματική σχέση του μαθητή με το σημείο αποσκοπεί σ Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Παιχνίδι μνήμης με Βυζαντινά πρωτογράμματα

Διαδραστικό παιχνίδι μνήμης με εικόνες βυζαντινών πρωτογραμμάτων όπου ζητείται η σταδιακή αποκάλυψη των εικόνων ανα ζεύγη. Στόχος είναι η εξοικείωση με τα βυζαντινά πρωτογράμματα.

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό παιχνίδι

(Σελίδα: 1 από )