(Σελίδα: 1 από )
Αποτελέσματα:232
Ιστορία ψηφιακής αφήγησης που δημιουργήθηκε από μαθητές/-τριες ΣΤ΄ Δημοτικού στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών εργαστηρίων του προγράμματος S.A.M.E. World Αειφορία | Ευαισθητοποίηση | Κινητοποίηση | Περιβάλλον στην Παγκόσμια Εκπαίδευση http://www.sameworld.eu/el με εθνικό συντονιστή το ΙΤΥΕ “Διόφαντος”. Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- βίντεο
- εξερεύνηση
Iστορία ψηφιακής αφήγησης που δημιουργήθηκε από μαθητές/-τριες ΣΤ΄ Δημοτικού στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών εργαστηρίων του προγράμματος S.A.M.E. World Αειφορία | Ευαισθητοποίηση | Κινητοποίηση | Περιβάλλον στην Παγκόσμια Εκπαίδευση http://www.sameworld.eu/el με εθνικό συντονιστή το ΙΤΥΕ “Διόφαντος”. Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- βίντεο
- εξερεύνηση
- ανοιχτή δραστηριότητα
Iστορία ψηφιακής αφήγησης που δημιουργήθηκε από μαθητές/-τριες ΣΤ΄ Δημοτικού στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών εργαστηρίων του προγράμματος S.A.M.E. World Αειφορία | Ευαισθητοποίηση | Κινητοποίηση | Περιβάλλον στην Παγκόσμια Εκπαίδευση http://www.sameworld.eu/el με εθνικό συντονιστή το ΙΤΥΕ “Διόφαντος”. Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- βίντεο
- εξερεύνηση
- ανοιχτή δραστηριότητα
Iστορία ψηφιακής αφήγησης που δημιουργήθηκε από μαθητές/-τριες Ε΄ Δημοτικού στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών εργαστηρίων του προγράμματος S.A.M.E. World Αειφορία | Ευαισθητοποίηση | Κινητοποίηση | Περιβάλλον στην Παγκόσμια Εκπαίδευση http://www.sameworld.eu/el με εθνικό συντονιστή το ΙΤΥΕ “Διόφαντος”. Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- βίντεο
- εξερεύνηση
Στα προβλήματα διαίρεσης μέτρησης αναζητούμε τον αριθμό των ίσων μερών στα οποία χωρίζεται μια ποσότητα . Στο συγκεκριμένο πρόβλημα το ζητούμενο είναι ο αριθμός των αλμάτων (όταν το κάθε άλμα είναι το 1/3 του μέτρου) που περιέχεται σε μια απόσταση πέντε μέτρων. Το πρόβλημα αναφέρεται σ’ αυτό τον τύπ Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- εξερεύνηση
- εφαρμογή
(Σελίδα: 1 από )