(Σελίδα: 1 από )

Αποτελέσματα:188

Θερμότητα - Θερμοκρασία

Διδακτική προσέγγιση Επιστημονική / Εκπαιδευτική Μέθοδος με Διερεύνηση Σκοπός του σεναρίου Η διάκριση των εννοιών θερμότητας και θερμοκρασίας και η σύνδεσή τους με τις κινήσεις των σωματιδίων στο μικρόκοσμο. Στόχοι διδακτικής προσέγγισης Γνωστικοί στόχοι Οι μαθητές: Να διακρίνουν το φυσικό μέγεθος « Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Τα φυτά "μαγειρεύουν" την τροφή τους

Το σενάριο έχειως σκοπό να διευκολύνει τους μαθητές στην κατανόηση της φωτοσύνθεσης των φυτών ως χημικήδιεργασίαχρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και δημιουργώντας εσωτερικά κίνητρα για ενεργητική συμμετοχή. Η χρήση των Τ.Π.Ε συμβάλλει καθοριστικά μέσα από πολυτροπικά κείμενα,εποπτικό υ Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Τελικά ο Velazquez ήξερε φυσική;

Στο βιβλίο Φυσικής της Ε΄ τάξης δημοτικού υπάρχει η ενότητα του φωτός. Για να είναι πετυχημένα τα πειράματα είναι καλό να διδάσκεται αυτή η ενότητα σε ημέρες βροχερές ή συννεφιασμένες κάτι που δεν είναι εύκολο να προβλεφθεί και δεν μπορεί να προγραφθεί στον προγραμματισμό της τάξης ούτε στον ετήσιο Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Κυκλοφορικό Σύστημα

Συμβατότητα με τα ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ : Το θέμα είναι συμβατό με τα αναλυτικά προγράμματα , εφόσον αποτελεί ενότητα του σχολικού εγχειριδίου και εξυπηρετεί τους διδακτικούς σκοπούς και στόχους που θέτουν στο μάθημα των Φυσικών της Στ ‘ τάξης. Λογισμικά Λογισμικό Φυσικής Ε’-Στ’ του Π.Ι. : Πρόκειται για ένα Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Ουράνιο Τόξο

Πρόσφατες μελέτες-έρευνες στη διεθνή βιβλιογραφία επισημαίνουν την προστιθέμενη αξία της διερευνητικής μάθησης (Inquiry Based Learning) στη σύγχρονη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (Spronken-Smith, 2008; Brickman et al.2009; Minner et al., 2010). Η διερευνητική μάθηση αποτελεί μια διδακτική προσέγγ Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο
Γλυκάκι

Η προστιθέμενη αξία της διερευνητικής μάθησης (Inquiry Based Learning) επισημαίνεται από πρόσφατες έρευνες- μελέτες στη διεθνή βιβλιογραφία για τη σύγχρονη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (Brickman et al.2009;). H παρούσα θεωρία μάθησης προωθεί μιαπροσέγγιση της εκπαιδευτικής πράξης, η οποία περιλα Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εκπαιδευτικό σενάριο

(Σελίδα: 1 από )