(Σελίδα: 1 από )
Αποτελέσματα:60
Το παρόν σενάριο προσφέρεται για να μπορέσουν οι μαθητές μέσω των δραστηριοτήτων που περιέχει να εξερευνήσουν και να μελετήσουν τη ρωμαϊκή κατοχή της Ελλάδας ως αποτέλεσμα της σταδιακής γιγάντωσης της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας καθώς και τη συμβολή της Ελλάδας στη δημιουργία του ελληνορωμαϊκού πολιτισμο Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- εκπαιδευτικό σενάριο
Διαδραστικό χρονολόγιο - ιστοριογραμμή με θέμα το φαινόμενο της Εικονομαχίας (726-843 μ.Χ.). Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η κατανόηση του ιστορικού φαινομένου και ο χρονικός προσδιορισμός προσώπων και γεγονότων που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με την εικονομαχική περίοδο. Για την καλύτερη κ Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- χρονογραμμή
- εξερεύνηση
Διερευνητική δραστηριότητα ανάγνωσης ιστορικών πηγών με θέμα την Εικονομαχία και τα επιχειρήματα εικονομάχων και εικονολατρών. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων διερευνητικής μάθησης και η οικοδόμηση της ιστορικής γνώσης. Οι ιστορικές πηγές, πρωτογενείς και δευτερογεν Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- διερεύνηση
Διερευνητική προσομοίωση ανάγνωσης ιστορικής πηγής, με την αξιοποίηση ενός αποσπάσματος από το «Χρονικό» του Γεωργίου Φραντζή, το οποίο αποτελεί πολύτιμη πρωτογενή ιστορική πηγή για την εξιστόρηση της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- διερεύνηση
Διαδραστική παρουσίαση και διερευνητική δραστηριότητα, με θέμα τον έφιππο ανδριάντα του Ιουστινιανού Α΄, στην κορυφή στήλης που κοσμούσε το Αυγουσταίον, μεταξύ του ναού της Αγίας Σοφίας και του Μεγάλου Παλατιού της Κωνσταντινούπολης. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- παρουσίαση
- διερεύνηση
(Σελίδα: 1 από )