(Σελίδα: 1 από )
Αποτελέσματα:484
Δραστηριότητα δημιουργικής γραφής πάνω στον τρόπο με τον οποίο οι Ρωμαίοι κυβέρνησαν του Έλληνες με στόχο την καλλιέργεια της δεξιότητας της ενσυναίσθησης Δραστηριότητα βασισμένη στην αξιοποίηση του θεατρικού παιχνιδιού και συγκεκριμένα στην εφαρμογή του “Ο διάδρομος των εσωτερικών φωνών (ή διάδρομο Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- κείμενο
- προσομοίωση
- ανοιχτή δραστηριότητα
- εκπαιδευτικό παιχνίδι
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που βοηθάει τους μαθητές να εξακριβώσουν τις γνώσεις τους στα ισοδύναμα κλάσματα. Τα ισοδύναμα κλάσματα αποτελούν σημαντικό στοιχείο των Μαθηματικών του Δημοτικού Σχολείου γιατί αποτελούν αναγκαίο προαπαιτούμενο για την κατανόηση σημσντικών μαθηματικών εννοιών όπως η σύγκριση κ Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- εκπαιδευτικό παιχνίδι
Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι που αναφέρεται στην ενότητα "Που είναι ο Άρης;" της Α τάξης του Δημοτικού.Στην εφαρμογή με τίτλο "Το λεξόκουτο" ο μαθητής μεταφέρει εικόνες που περνούν μπροστά από την οθόνη στο σωστό κουτί.Υπάρχουν εικόνες που περιέχουν τις συλλαβές "λα" και "πα" και τα αντίστοιχα Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- εικόνα
- κείμενο
- εκπαιδευτικό παιχνίδι
Εκπαιδευτικό παιχνίδι Puzzle που χρησιμοποιείται για να εξασκήσει τους μαθητές στην πρόσθεση αριθμών μέχρι το 10. Με μεταφορά και απόθεση οι μαθητές μπορούν να μετακινήσουν ένα κομμάτι του puzzle στη σωστή θέση μέχρι να σχηματιστεί ολόκληρη η εικόνα.
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- εκπαιδευτικό παιχνίδι
- εικόνα
- κείμενο
Παζλ δώδεκα κομματιών με θέμα τις κρυμμένες σημασίες της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τους συμβολισμούς της Αγίας Γραφής, όπως παρουσιάζονται μέσα από ένα κολάζ έργων τέχνης, φωτογραφιών και σύγχρονων σκίτσων. Ακόμη, το παζλ στ Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- εκπαιδευτικό παιχνίδι
Παζλ δώδεκα κομματιών με θέμα τη μεταφορά της Κιβωτού της Διαθήκης, όπως αποδίδεται σε μια τοιχογραφία από τη Μονή Σταυρονικήτα (Θεοφάνης ο Κρης, περ. 1546). Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με την εικονογραφία του βασιλιά Δαβίδ στη μεταβυζαντινή τέχνη και ιδιαίτερα Διαβάστε Περισσότερα...
Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:
- εκπαιδευτικό παιχνίδι
(Σελίδα: 1 από )