(Σελίδα: 1 από )

Αποτελέσματα:483

“Μαθαίνω… με Χειλεοανάγνωση και Νοηματική” ONLINE ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Προσβάσιμο Online Εκπαιδευτικό Λογισμικό που δίνει την δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να εμπλουτίσει το λεξιλόγιό του με ποικίλους τρόπους (εικόνα – ήχο – κείμενο – νοηματική - χειλεοανάγνωση) σύμφωνα με την μέθοδο της ολικής επικοινωνίας. Την ολοκληρωμένη έκδοση του λογισμικού, το οποίο διαρκώς θ Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εικόνα
  • κείμενο
  • ήχος
  • βίντεο
  • αναπαραστάσεις δεδομένων
  • εκπαιδευτικό παιχνίδι
  • ασκήσεις πρακτικής εξάσκησης
  • εφαρμογή
  • εργαλείο
  • γλωσσάρι
  • ιστοσελίδα
Μέσα αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων

Ένας εναλλακτικός-διαδραστικός τρόπος παρουσίασης των κυριότερων μέσων αποθήκευσης μέσα από ένα έργο του Scratch. Παρέχεται, επιπρόσθετα, η δυνατότητα αυτοαξιολόγησης με την επίλυση ενός Quiz.

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • εξερεύνηση
Βουδισμός και Τέχνη

Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική εφαρμογή αφορούσε τον σχεδιασμό και την δημιουργία εικονικών μουσείων στο μάθημα των Θρησκευτικών με μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η σχεδίαση της πρακτικής βασίστηκε στην αξιοποίηση της «on line» ελληνικής εφαρμογής «artsteps» (http://www.artsteps.com/), η οποία δίν Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • βίντεο
  • παρουσίαση
Τζαμιά του κόσμου

Η πολιτισμική κληρονομιά κάθε λαού περιλαμβάνει την γλώσσα, τις τέχνες, τα μνημεία, τα έθιμα αλλά και τη θρησκευτική παράδοση, τα θρησκευτικά πιστεύω μιας κοινωνικής ομάδας. Η θρησκεία είναι ένα κοινωνικό μέγεθος που συνδέεται με το πολιτισμικό περιβάλλον και ταυτόχρονα το επηρεάζει και το αναδεικνύ Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • βίντεο
  • παρουσίαση
Αναλογικό και ψηφιακό - Το παράδειγμα του λαμπτήρα

Διαδραστική δυναμική οπτική αναπαράσταση με στόχο την προσέγγιση του αναλογικού και του ψηφιακού τρόπου λειτουργίας. Δίνεται η δυνατότητα μεταβολής της φωτεινότητας ενός λαπτήρα αλλάζοντας συνεχόμενες τιμές (με ολισθητή) ή διακριτές τιμές (με κλίμακα).

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

Αρχές εργονομίας - Η σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή

Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο με στόχο την εξοικείωση με τις αρχές εργονομίας που καθορίζουν τη σωστή στάση μπροστά στον υπολογιστή. Οι μαθητές καλούνται να τοποθετήσουν με το ποντίκι έναν εικονικό ήρωα, το μικρό Γιαννάκη, σε σωστή θέση μπροστά στον υπολογιστή, έχοντας ανάλογη καθοδήγηση και ανα Διαβάστε Περισσότερα...

Τύπος Μαθησιακού Αντικειμένου:

  • διερεύνηση

(Σελίδα: 1 από )